Goede reis Keniagangers!

Vrijdagmiddag 13 juli vertrokken zij naar Kenia. Vanuit de Oosterkerk wensen wij hen een goede reis en een “Life-Changing Experience” in Kenia. Wij horen graag van hun ervaringen via hun verslagen en in een kerkdienst als zij weer thuis zijn.  Inmiddels is de eerste blog verschenen. Je kunt die hier vinden.

Share this post